суббота, 6 апреля 2019 г.

Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати

У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. 
У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я Завидокудашевська бібліотека відкрила вуличну книжкову виставку «Світ чудовий, коли ти здоровий». До широкої уваги представлено близько 60 книжкових та періодичних видань. Всі експонати здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості. Юні читачі із задоволенням взяли участь у грі-вікторині “ Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати», спрямованій на пропагування здорового способу життя серед підлітків.









 В цей день також був проведений інформаційний компас «Журнальна феєрія» для дітей, які цікавляться періодичними виданнями. «Однокласник», «Юная Леди», «GIRL», «Пізнайко», «Барвінок», «В гостях у казки», «Академія саморобкіна» та інші чудові журнали створюють гарний настрій і бажання зануритися в світ кросвордів, ребусів, цікавих історій та пригод. Присутні не тільки познайомилися із періодичними виданнями для дітей та юнацтва, а й відповідали на запитання із рубрики «Книжкова родина».   

                                 

Комментариев нет:

Отправить комментарий