пятница, 7 апреля 2017 г.

Світ чудовий, коли ти здоровий


7 квітня-Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до  проблем підтримки  здоров'я. Щорічно у цей день відзначається Всесвітній день здоров'я всіма країнами — членами ВООЗ, а їх майже 200.
  У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у Завидокудашевській бібліотеці відкрилася  виставка-порада  «Перша сходинка до щастя». До уваги відвідувачів бібліотеки представлені книги та періодичні видання, які здебільшого стосуються народної медицини, фізичної культури, руху, як основи здоров’я, гігієни, здорового харчування, порад що до життя без стрессу...       

  На відеоуроці «Світ чудовий, коли ти здоровий» присутні  ознайомилися  з основними факторами, що впливають на  здоров’я. Під час заходу обговорили поняття «здоров’я» та «краса», мали змогу ознайомитися  з проблемою "здорового старіння". Здоров’я може мати дуже дорогу ціну, і в основному це стосується спроб повернути його на своє місце.
   У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!


Комментариев нет:

Отправить комментарий